Gäst Jesper93 Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 (redigerat) Hej har länge gått och undrat detta ett tag och tänkte nu får klarhet i min fråga. Vad är skillnaden mellan en kompis och en bästis? Tacksam för många svar Redigerat 2 September 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 (redigerat) En kompis är en kompis. Och en bästis är den kompis du tycker mest om och kommer bäst överens med. Redigerat 2 September 2013 av Gudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 En kompis är en kompis. Och en bästis är den kompis du tycker mest om och kommer bäst överens med. ok tack för svaret :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 September 2013 Rapport Dela Skrivet 2 September 2013 Begreppet "bästis" är fånigt. Jag har tre goda vänner i mitt liv som jag står olika nära till på olika sätt. Om du inte känner att du kan peka ut en individ som din bästa vän så låt det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belissima72 Skrivet 8 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2016 Kompis är mer som en du går ut med då och då och som inte vet allt om dig!!En Bästis är den som vet allt om dig och tvärtom. Och som man känner att man kan lita på för alltid! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.