siaames Skrivet 11 September 2013 Rapport Dela Skrivet 11 September 2013 Hej!Det är tre frågor jag inte hittar svaren i boken.. 1. Vilka stater ingick i de två olika allianserna i Europa när första världskriget bröt ut? Trippelententen Centralmakterna 2. Vilka nya stater har kommit till efter första världskriget? 3. Vilka stater har försvunnit eller bytt namn? Tacksam för svar!! Jag tror att svaret på fråga 1 är : Centralmakterna: Tyskland och Österrike-UngernTrippelententen: Ryssland, England och frankrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 September 2013 Rapport Dela Skrivet 11 September 2013 (redigerat) Du får inte uppgifter för att du ska fråga folk på Internet vad svaret är. Lära dig. Inte titta i facit i matteboken. ( I detta fall fråga folk på internet.) Om du får frågor av läraren så är svaren i boken. Redigerat 11 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siaames Skrivet 11 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2013 Du får inte uppgifter för att du ska fråga folk på Internet vad svaret är. Lära dig. Inte titta i facit i matteboken. ( I detta fall fråga folk på internet.) Om du får frågor av läraren så är svaren i boken.Men snälla du, jag ville bara ha hjälp med 2 frågor Men jag behöver inte hjälp längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 11 September 2013 Rapport Dela Skrivet 11 September 2013 Men snälla du, jag ville bara ha hjälp med 2 frågor Men jag behöver inte hjälp längre! Var väl inte så svårt ändå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 11 September 2013 Rapport Dela Skrivet 11 September 2013 Du får inte uppgifter för att du ska fråga folk på Internet vad svaret är. Lära dig. Inte titta i facit i matteboken. ( I detta fall fråga folk på internet.) Om du får frågor av läraren så är svaren i boken. sen heter det skola och utbildning epixa klart som korvspad han måste fråga då men som sagt är han säker så måste han ju chansa kan ju inte gå mer än åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.