FuskaBot Skrivet 11 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2013 Detta är den officiella Grand Theft Auto (GTA) V (5) (Xbox 360)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SLIM87 Skrivet 11 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2013 Oändligt med vapen och pengar Om du hittar en kista under vattnet, öppna den och spara spelet. Ladda därefter om spelet och gå tillbaka till samma plats där kistan fanns så finns den igen. Upprepa detta så många gånger du till. Vart hittar man den?? tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rickard1997 Skrivet 5 April 2014 Rapport Dela Skrivet 5 April 2014 Kan man göra så att man inte får poliser efter sig om man dödar en polis? Finns det kod så man kan flyga med bil i luften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 29 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2014 kan GTA v gå sönder om man gör fusk koderna? har hört om de... är så tacksam om jag får er svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2014 Vad jag vet så skall det inte kunna gå sönder. Dock så fungerar ju inte achievements i det efter man börjar använda fusk vilket kanske inte är så konstigt. Sedan så om man använder koder i stor utsträckning på samma gång så riskerar man ju att göra spelet mer instabilt och värsta fall får det att krascha. Jag har dock inte hört någon som lyckats i GTA 5 med det än så länge. Så det värsta som kan hända är som sagt att det kraschar, men gå sönder kommer det inte att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kewineriksson Skrivet 29 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2014 Jag skulle vilja veta om man kan göra så man kan vara inom militära områden på GTA V utan att bli ihjälskjuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 4 November 2014 Rapport Dela Skrivet 4 November 2014 kan man bli militär i GTA 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 5 November 2014 Rapport Dela Skrivet 5 November 2014 HUR FÅR MAN PENGAR PÅ GTA V SNÄLLA SVARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 Jag vill att man ska kunna köra stora lasfartyg och kryssningar som titanick och att man kan gå in på polis och sjukhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 Jag vill att det ska finnas hjulastare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 På gta6 så vill jag att man ska kunna köra stora lastnings båtar och kryssningsfartyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 På gta6 så vill jag att det ska finnas hjulasstare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.