FreakyStyley Skrivet 12 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2013 Tänkte gå all-in denna halloween och klä ut mig till vår älskade Snusmumrik, men det är så jävla svårt att hitta maskeraddelarna. Rocken kan nog vara rätt lätt att fixa själv, har dock letat jävligt länge efter en slokhatt lik hans utan några resultat. All sorts hjälp uppskattas. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2013 Här fanns några http://www.eksons.se/products.php?cid=316 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2013 Bra form på de två första, dock är färgen för grå och polyester är jävligt svårt att färga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2013 Bra form på de två första, dock är färgen för grå och polyester är jävligt svårt att färga.Skulle det inte funka med en sprayburk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2013 Skulle det inte funka med en sprayburk?Det tvekar jag på och ser nog rätt underligt ut om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2013 Kan du inte sy en själv? Det verkar inte var så överdrivet svårt. Borde gå att göra på någon timme med vanligt nål och tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2013 Kan du inte sy en själv? Det verkar inte var så överdrivet svårt. Borde gå att göra på någon timme med vanligt nål och tråd.Jo, det blir nog så jag får göra. Dock är jag helt horribel på att sy, så vi får väll se hur resultatet blir. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.