admin Skrivet 30 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2013 Hej! Snart är det dags för farsdag! Vad planerar ni att ge bort för presenter? Tänkte att detta kunde vara lite av en tipstråd. Har själv inte hittat något trevligt, så risken är att det blir klassikern med en chockladask och trisslotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2013 Jag är jätte dålig på presenter, samt att jag inte kommer träffa min fader under farsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 November 2013 Rapport Dela Skrivet 5 November 2013 Har nästan aldrig köpt något till far min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 November 2013 Rapport Dela Skrivet 5 November 2013 Varför tar du bort mitt inlägg hela tiden? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.