knark Skrivet 30 November 2013 Rapport Dela Skrivet 30 November 2013 Jag har tillräckligt med pengar för att köpa nycklar in-game på CS:GO men när jag klickar på buy står det bara och laddar i all evighet... Samma sak när jag ska köpa bravo-pass.Någon som haft samma problem och löst detta? Kyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 December 2013 Rapport Dela Skrivet 6 December 2013 Starta om hela steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2013 tack för ett bra och givande svar ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 December 2013 Rapport Dela Skrivet 6 December 2013 tack för ett bra och givande svar hahah !! ^^ Funkar det inte så får du verifiera game filer!hjälper det vet jag inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.