5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 December 2013 Rapport Dela Skrivet 12 December 2013 Vilka spel rekommenderar du till Android? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 December 2013 Rapport Dela Skrivet 16 December 2013 Brukade spela Bike Race och Candy Crush Saga förut. Jag tycker att Ordpuzzel är rätt så kul om man har tråkigt. Brukar inte spela så mycket på mobilen faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 16 December 2013 Rapport Dela Skrivet 16 December 2013 pizza snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 December 2013 Rapport Dela Skrivet 17 December 2013 Solipskier, speedx 3d, dead runner samt även emulatorer så som GBC och PS1 är väl skoj ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joholand Skrivet 7 April 2014 Rapport Dela Skrivet 7 April 2014 Jag har spelat länge Hayday och TnT hd men tröttnat på senaste tiden. För tillfället har jag en toppfavorit som är passligt simppel men ändå tillräckligt svår. Spelet heter: Jump&Run. Spelar den på Android men tror den finns till iOS också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
noran Skrivet 6 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2016 (redigerat) Scratch Ahoy på verajohn är min favorit, fattar inte varför folk köper vanliga trisslotter :/ Redigerat 3 Augusti 2016 av noran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen30 Skrivet 4 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2016 Hayday är min favorit bra tidsfördriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 28 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2016 (redigerat) bingo bash är sååå kul :) Redigerat 28 Oktober 2016 av Emmie89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 4 December 2016 Rapport Dela Skrivet 4 December 2016 episode Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 December 2016 Rapport Dela Skrivet 21 December 2016 Pocket Politician och Egg inc. Gött för det spelar av sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.