Zora Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Vilken av zelda blå och zelda röd är längst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag vill veta om man måste klara ut spelet för att köra två med link kabel? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Robbin!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Vilken av zelda blå och zelda röd är längst? Man kan väl säga så att röd är svårare och blå är lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ardania Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Man måste inte ha link kabel för att klara hela spelet. När du klarar ena spelet tar du koden och skriver den i andra spelet. Så får du köra om nästa spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Instämmer i att Röd är svårast, men Blå har däremot mycket bättre handling och fler händelser i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (Omega @ 25/05-2004 16:04:47) Vilken av zelda blå och zelda röd är längst? Man kan väl säga så att röd är svårare och blå är lättare jag tycker blå e svårast... det heter Faktisk Oracle of Ages/seasons men annars e båda lika långa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Ska jag va taskig? Det heter inte Oracle of Ages/Seasons, utan The Legend of Zelda the Oracle of Ages Seasons/Ages... okej, men vad jag menade var, att det är lättare, går snabbare och alla fattar vad man menar även om man skriver Röd/Blå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Ska jag va taskig? Det heter inte Oracle of Ages/Seasons, utan The Legend of Zelda the Oracle of Ages Seasons/Ages... okej, men vad jag menade var, att det är lättare, går snabbare och alla fattar vad man menar även om man skriver Röd/Blå. det e klart att det heter The Legend of Zelda först... vadå taskig?? skriver man röd blå tror väl en del vi snackar om pokemon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Det var halft menat som ett skämt. Och jovisst, det finns ju röd o blå pokémon osså, men man behöver inte vara särskilt smart för att se att vi snackar zelda här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag skrev röd/blå för att de andra skrev det.. De kanske inte skulle fatta om jag skrev ages/seasons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Samma här! Det kan vara som en förkortning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg