Gäst 0018 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 båda är as lätta klarar av dom på en dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 båda är as lätta klarar av dom på en dag Båda spelen?.... På en dag?.... Du ljuger!..... Ja visst.... Var hitar man första svärdet?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Det behöver inte vara lögn! Jag fixade halva spelet på ca 5 h en gång, sen orkade jag inte mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Link64 @ 07/06-2004 21:01:11) båda är as lätta klarar av dom på en dag Båda spelen?.... På en dag?.... Du ljuger!..... Ja visst.... Var hitar man första svärdet?.... jag har också klarat på en dag, dem e ju jätte lätta, men inte 100 % med alla ringar hjärtbitar och så... bara tempel och bossar... och slutboss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg