Julaftonuppdateringen 2013
Känns ju ganska dumt att vi skall sitta med våra varningar som aldrig går ut, men att nya användare får deras borttagna efter ett halvår. Du kan väl åtminstone ta bort x antal varningar från oss gamla medlemmar inom de närmaste veckorna?
DDDD: Det står på to-do-listen att komma på något gällande det. Så du behöver inte vara orolig för det ;)
vilka är de nya rankerna?
Skulle också gärna se någonstans vilka rankerna är och vad som krävs för dem
Yep, vilka är rankerna och vid vilka antal inlägg når man dessa?
#6 Spelkatt va riktigt nice
WASD får väl spamma sönder forumet tills han kommer upp till #13.
↗ till inläggetWASD får väl spamma sönder forumet tills han kommer upp till #13.
får se till att någon slår han till #14 då ;)
och för att han ska ha nåt att skriva gäller det att få igång forumet ;)
Nintendo DS har nu hamnat under övriga konsoler.
↗ till inläggetLär inte hända i den här takten.får se till att någon slår han till #14 då
Och i morgon kl 15.00 så kommer nyårsaftonsuppdateringen =) Forumet kommer att vara nere ca 14.50-15.00.
Relativt liten uppdatering, men kommer lite nytt iaf.
För övrigt så är datumen på svenska nu vid foruminläggen.
Antar detta är en bugg, länkar till Will Rock istället för Fallout 3.
Fixat =)
Hur ändrar jag listan med spel jag äger?
Har inte uppdaterat den listan på år och dagar, och då såg sidan annorlunda ut :)
Gå in på www.fuska.se och leta upp spelet. Gå in på ägare i spelmenyn och "ändra ditt ägande".
Omgång 2,5 är nu lanserad:
- Småfix av mindre buggar
- Frågesporterna har hittat in på medlemmars profiler. Lite smårolig statistik är medelrätt över alla frågesporter man gjort.
- Senaste innehåll på Fuska.se har fått ett lyft, bland annat så visas foruminläggen längst upp nu för mer fokus.
- Foruminlägg under spelen har döpts om till Spelchatt.
Sista punkten är inte huggen i sten, men vore intressant att höra synpunkter på det. Jag resonerade som så att i och med att speltrådarna är officiella så kan man se det lite som en spelchatt där man diskuterar spelet, ställer frågor om man fastnat etc. Anledningen till att jag döpte om det från foruminlägg är för att det kanske skrämmer bort folk som helt enkelt inte förstår vad det betyder. Vad tror ni?