admin Skrivet 23 December 2013 Rapport Dela Skrivet 23 December 2013 Då har vi på Fuska nu skaffat en egen Fuskaliga som använder sig av spelet Turf som finns till Android och iPhone. Spelet går ut på att man ska ta zoner med hjälp av sin mobil. Man går helt enkelt till en zon som ligger någonstans ute och tar över den. För detta så får man poäng för att man tagit över zonen samt en mindre summa poäng per timme som man lyckas behålla zonen. Mer information finns på www.turfgame.com. Fuskas liga för Turf finns här: http://www.fuska.se/onlinespel/turf Registrera en ny användare på Turf idag och ta minst en zon. Gå därefter med i Fuskas liga och skriv i den här tråden så får du 500 FuskaMynt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2013 Ingen mer än Gudas som provat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 Sådärja, är med 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 Har inte haft chans att få några poäng då det inte finns så många där jag bor.Men det verkar annars ganska nice. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 Ok, det var ju synd. Men visst, det finns en del platser som har rätt få zoner dessvärre. Du kanske kan skicka in förslag på zoner till dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 December 2013 Rapport Dela Skrivet 29 December 2013 Reggade, men det fanns inga zoner alls där jag bor, i så fall hade jag varit tvungen att pendla in till Göteborg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2013 Synd det, dessvärre så saknas det zoner på vissa håll. Men samtidigt så brukar de finnas iaf något på mindre orter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 30 December 2013 Rapport Dela Skrivet 30 December 2013 (redigerat) Jodå nu är jag med, men bor hyfsat avsides från någon av zonerna.. Redigerat 30 December 2013 av FuhrerOFimbaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Januari 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 På söndag kl 12.00 så börjar en ny runda i Turf! Vore kul om fler försökte delta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Jag kan tyvärr inte delta men jag gillar helt klart idén, mer sånt här är trevligt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Januari 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 Som sagt, om en timme så blir det ny runda! Perfekt tillfälle att ge sig ut och plocka medaljen Neutralizer som man får genom att ta 20 neutrala zoner (dvs gula) inom 5 timmar. Kl 12 så blir alla neutrala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 5 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 (redigerat) Blir så jobbigt för mig att ta zoner då jag inte har nån cykel, men åtminstone lyckas jag skydda zonen jag har precis utanför fönstret http://turfgame.com/map/FriendCity EDIT: "För varje avslutad runda så delas följande priser ut: 1:a 1000 FuskaMynt, 2:a 500 FuskaMynt, 3:a 250 FuskaMynt." Såvitt jag vet var jag 2a, jag har inte fått dessa 500 mynt..? Redigerat 5 Januari 2014 av DerpishCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.