Proccito Skrivet 26 December 2013 Rapport Dela Skrivet 26 December 2013 Jag har stött på ett problem när jag försöker spela Fifa 14 på PS4an.Jag kommer in som vanligt, och spelar en match mellan Barcelona och Real Madrid, men när matchen är färdig behöver man installera Fifa ordentligt, och den är fast på "00:06".När jag går ur spelet och trycker upp menyn för spelet, står det "Ladda ner", men när jag går in på den får jag "Ett fel har inträffat" utan någon error-kod.Är det någon som har haft liknande problem och vet lösningen på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 December 2013 Rapport Dela Skrivet 26 December 2013 Hade ett kanske lite liknande problem på PS3. Fick då ta bort spelet och helt enkelt installera om det från grunden. Har du testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2013 Hade ett kanske lite liknande problem på PS3. Fick då ta bort spelet och helt enkelt installera om det från grunden. Har du testat det?Ja det har jag.Men det sker ingen skillnad alls. Bara att installationstiden är på 00:07, istället för 00:06... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nalle009 Skrivet 1 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2014 jag raderade programmet, sen stoppade i skivan, lät den ladda ner utan att öppna spelet och sen är nerladdningen var klar så var det bara att installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Januari 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2014 jag raderade programmet, sen stoppade i skivan, lät den ladda ner utan att öppna spelet och sen är nerladdningen var klar så var det bara att installera Jag får testa och se ifall det funkar.Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.