FubbisRidesOn Skrivet 3 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2014 Är det någon/några på fuska som fortfarande spelar PS3 ofta?Är nämligen sugen på att organisera nån form av spelkväll, online självfallet! Att innehava en mic/headset är att föredra.Äger de flesta populära spel med multiplayer förutom de senaste CoD och BF spelen. PSN: jeppez_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 Nice ide, dock spelar jag såpass lite så jag får iaf avstå. Saknar mic/headset för den delen med. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
apancool01 Skrivet 5 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2014 (redigerat) jag fick ett ps3 i julklapp och hade gärna haft en spelkväll dock har jag inte så många bra online spel förutom typ gta v. psn : swedishgamingkan även tillägga att jag har mic/headsethar även bf3 Redigerat 30 Januari 2014 av apancool01 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rossi Skrivet 13 Mars 2016 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2016 Bra ide :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 14 Mars 2016 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2016 skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.