K.K. Slayer Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 min polare varva de på 6 timmar :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 ni vet det där updraget att man ska styra en mini helikopter kan någon ge ett bra tips hur man styr den snabt ps hur många updrag måste man klara för att det ska finnas helikoptrar i flygplatsen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 ps hur många updrag måste man klara för att det ska finnas helikoptrar i flygplatsen :D Det finns inga helikoptrar på flygplatsen, men så fort du fått hela kartan så kommer helikoptrarna fram runt om i stan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 ni vet det där updraget att man ska styra en mini helikopter kan någon ge ett bra tips hur man styr den snabt ps hur många updrag måste man klara för att det ska finnas helikoptrar i flygplatsen :D använd numpaden. nån som har ett tips till uppdraget the shotist?? och mitt ljud krånglar.. jag tror det är mitt antal högtalare men även om jag stänger av ljudet hackar spelet... det är inte datorn. nån som har ett tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 picae a cake :D det är enkelt det spelet och få 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 jag har gta.... har klarat det till 88 % Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haidar Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 hallå vem kan hitta till mig den dära mörkt tröjan den är blå och jag är på sun yard uppdrag jag vet inte vad man ska göra men tävla jag hur mycket gånger ska jag tävla och med vilken bil??? :1_15firing: svara mig snälla :new_2gunsfiring_v1: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 har precis köpt det nästan... har bara inte kommit någonstans, mest "leker"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 har precis köpt det nästan... har bara inte kommit någonstans, mest "leker"... Lekar kan i Liberty City och Vice city översättas till massakrer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag har det men jag har klrata ungefär 85% av det med fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag har haft det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 hur vet hur mycke % man har klarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg