Karata Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 inte jag, man kna ju inte få han på sapphire :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 ja har den på 77... eruption e bra.. och en kyogre på 82 water spout e bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 vem är bäst, kyorge eller groundon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 ja skulle säga kyogre.. kyogre har en vatten attack som har 150 i power och den e super mot groudon som e ground type.. och groudon har bara solarbeam som e super mot kyogre som har 70 eller 100 i power... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (redigerat) 1:Hitta Groudon(Ruby)/Kyogre(Sapphire) i Seafloor Cavern. 2:Gå till Sootopolis. 3:Fånga Groudon(Ruby)/Kyogre(Sapphire) i Cave of Origin. _____________________________________________________ Jag har skrivit det förr.Jag är van vid frågan på många sidor och ställen. Redigerat 28 Maj 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 asså.. alla vet redan det nu... och vem tycker du e bäst då minilena, av kyogre och groudon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lamanicha Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Lena("Minilena") skriker till mig:Inte "(% vet jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 1:Hitta Groudon(Ruby)/Kyogre(Sapphire) i Seafloor Cavern. 2:Gå till Sootopolis. 3:Fånga Groudon(Ruby)/Kyogre(Sapphire) i Cave of Origin. _____________________________________________________ Jag har skrivit det förr.Jag är van vid frågan på många sidor och ställen. läs hela tåden först :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johan_ Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 gå in på hemmsidan www.habbohotell.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 kyroge är bäst han har sheer cold och alla dör på ett slag av den men den missar mer än den träffar ett slag på groudon den är död Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Cave of Origin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Kyroge är bäst :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg