Gäst Jesper93 Skrivet 29 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2014 (redigerat) Alla här på fuska kanske redan vet men för dom som inte vet så cirkulerar det videos på youtube om hur man får gta 5 på datorn jag vill bara varna alla så ingen går på det Gta 5 har inte kommit ut på pc än så alla videos på youtube där dom säger hur man får gta 5 på pc är fake det är troligtvis virus eller spionprogram som förstör datorn. Så vänta hellre tills pc versionen kommer i butik och köp det så slipper ni ha en icke fungerande dator med spionprogram och dylikt Med vänlig hälsning, jesper93 Redigerat 29 Januari 2014 av Jesper93 6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Du är en riktig hjälte! 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2014 Jesper, mannen med huvudet på skaft! 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 Jesper, mannen med huvudet på skaft!min beskrivning 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2014 min beskrivningSom du tog från mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 1 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2014 Som du tog från mig. ja :)))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 6 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2014 (redigerat) Om man ser på det teoretiskt går det att emulera det men riktigt bra dator. Men blir förmodligen ändå inte bra. Redigerat 6 Februari 2014 av EpixaRises Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg