Hoppa till innehåll

Eran Favoritfilm?


MrKenway97
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, detta kanske är en lite väl simpel och förutsägbar tråd, men vilken är eran absoluta favoritfilm? Detta gäller alla genrer, alla år osv.

 

Jag har haft ett rätt brett filmintresse ett bra tag och sett en hel del, men det finns i mina ögon inget som slår Quentin Tarantinos mästerverk Pulp Fiction. Det komplicerade och mästerliga historieberättandet men ändå lättsamma tonen gör det till en av de enligt mig smartaste filmerna som någonsin producerats.  Det kanske känns lite för obvious av mig att välja en film så högt upp på IMDBs 250 lista, men jag älskar den!    När det gäller regissörer däremot är Alfred Hitchcock min favorit, mästaren av spänning själv. Men Tarantino kommer inte kort därefter. 

 

 

Vilken film är eran personliga favorit?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Svårt att bara nämna en när det finns så många bra..

 

Donnie Darko, The Usual Suspects, The Big Lebowski, American Psycho, Silence of the Lambs..

Dessa är de jag kommer på just nu men det finns givetvis en massa mer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...

Säker på att Justin Bieber inte är en bättre actionfilm? Hehe ;)

 

Nae, men back to topic!  

 

Vilken är eran favoritfilm?

Jag har varit en filmoman!! Jag har nog sett allt eller inget!! Men min favoritfilm kommer alltid vara Fast and Furious filmerna.

Jag älskar allt som har med motorfordon och action att göra. :D :D fastän jag är tjej!!

Men jag har även en annan favvofilm,och dessa är dansfilmer såsom Step up mfl

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...