pollenallergi Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag tycker inget, för jag tycker det inte ska komma ngnting sånt till affären.. men om det prompt ska komma ska du typ kosta 10000 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag tycker inget, för jag tycker det inte ska komma ngnting sånt till affären.. men om det prompt ska komma ska du typ kosta 10000 poäng hur många har så mycket??? jag komemr aldrig få så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 håller med OFFECIALA trådar ska finnas .och det är också jobbigt att svara på många ämnen det står altid typ Hjälp sapphire.och ibland brukar man leta efter Tråden Varför tror du då att man kan välja kontakta mig vid svar av detta ämne tror du ?Det är till för att man ska kunna hitta ämnet + att man ska veta när man får svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 varför inte ett pokemon forum och ett zelda forum ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 varför inte ett pokemon forum och ett zelda forum ;) Men detta är inget Nintendo Forum det är till för alla konsoler annars vad skulle ni tänka er med ett kategorien gamecube och nintendo 64 då ?dom skulle säkert bli fulla med mario sen så jag tror inte tyvärr att admin ordnar detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.