admin Skrivet 10 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2014 Ett tips kan även vara att byta DNS-serverar till: 8.8.8.8samt8.8.4.4 Det är Googles DNS-servrar och beroende på sin internetleverantör så kan dessa vara snabbare och vanligtvis mycket stabilare. Bytte själv DNS-servrar hos mina föräldrar och det var galet hur mycket snabbare det blev. Kändes som att uppgradera från 0,5Mbit till 100Mbit i hur snabbt sidorna började laddas. Hemma hos mig så var det dock ingen större skillnad om jag kör dessa DNSer eller de vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ingo Skrivet 10 Februari 2017 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2017 Har samma försök rensa chach websidans minne se inställingar funkar bättre för mig ialla fall lycka till från ingo66swe ps kör i ikonito/privata flikar så sparas inte så mycket som slöar ner surf upplebelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnnaB Skrivet 21 Februari 2017 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2017 Skall prova att starta om routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.