admin Skrivet 5 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2014 Kom över en länk, http://www.reddit.com/r/PS3/comments/29jpiv/ds4_is_now_supported_wirelessly_after_recent_ps3/ Någon som har testat och hur tycker ni det fungerar? Har hört att PS4-kontrollen skall vara mycket skönare än PS3an så man blir ju lite sugen på att kanske inhandla en sådan, lär ju ändå behövas att man har flera längre fram när jag köper en PS4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2014 Jag kan testa detta imorgon, och bekräfta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Juli 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2014 Perfekt! Vore skoj och höra lite åsikter om det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2014 Jag testade med PS4-kontrollen, och det var sådär.Kontrollen är skön i sig, mycket mjukare i formen, ungefär som Xbox 360-kontrollen. Men för att använda PS4-kontrollen på PS3an så behövde kontrollen vara inkopplad med USB, i en av PS3-portarna. Så det är inte rekommenderat om du sitter långt ifrån TVn, eller om du har en kort micro USB-sladd. Men annars verkar den vara helt okej. Skulle du testa, så tänk på att köpa en kabel som är tillräckligt lång. Jag tror att kabeln som följer med PS4an är ungefär 1 meter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Juli 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2014 Fast har du nyaste uppdateringen på din PS3? Enligt länken jag skrev så skall det med den fungera trådlöst så man slipper sladd så det var därför jag blev lite intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2014 Hmm, jag vet inte ifall jag har den senaste.Jag kan kontrollera sedan, och se ifall det ligger någon dold uppdatering på inetrnet som inte har visats för mig än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Juli 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2014 Låter bra! Återkom när du kollat eller om någon annan hinner före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Juli 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2014 Hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2014 Hur gick det?jag har haft lite problem med mitt internet de sista dagarna, så jag har inte kollat på mycket.Men jag kollade efter uppdateringar, men hittade ingen som var tillgänglig.Får kolla mer i reddit-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.