💬
Logga in
Fuska.se

Semstertider - Vart Är Ni På Väg?

16 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Då är det semestertider och det märks på sidan med lägre aktivitet än vanligt. Var har ni varit eller var ska ni åka?

Själv har jag varit i Grekland, men det var i Juni. Var drygt en vecka i Aten och hade det gött.

Framöver är det dåligt med planer på resefronten, men det är likabra då det är en del jobb att göra inte minst på Fuska.

Dave37 och WASD reagerade på det här
Nivå 6 · Fuskare

Var i Göteborg förra veckan, och kom precis hem från stockholms skärgård.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Funderar på att åka till Umeå för att hälsa på en kompis, men jag har inte riktigt pengar för det.
Annars har jag inte planerat någonting alls.

12 Jul 2014
Nivå 13 · Mästerfuskare

Jag ska inte åka någonstans som planerat, det finns så mycket att göra i Götet och när solen steker så kan man knappast klaga. Tänkte tipsa om ett ganska nystartat, skitbra forum där man kan få tips och hjälp med att hitta superbilliga resor. Men jag kommer inte ihåg adressen och den finns inte på Crona Web.

WASD reagerade på det här
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Jag ska inte åka någonstans som planerat, det finns så mycket att göra i Götet och när solen steker så kan man knappast klaga. Tänkte tipsa om ett ganska nystartat, skitbra forum där man kan få tips och hjälp med att hitta superbilliga resor. Men jag kommer inte ihåg adressen och den finns inte på Crona Web. http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/sad.png

www.flygzon.se tänker du nog på!

Ontopic: Ja Göteborg är just nu rätt vettigt http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/smile.png

Senast ändrad:

Dave37 och WASD reagerade på det här
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

www.flygzon.se tänker du nog på!

Ontopic: Ja Göteborg är just nu rätt vettigt

Göteborg är så jävla stort. Hur fan är det trevligt?

Det enda vettiga som finns i Göteborg är Universeum.

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Göteborg är så jävla stort. Hur fan är det trevligt?

Det enda vettiga som finns i Göteborg är Universeum.

Glöm inte ankorna i slottsskogen.

13 Jul 2014
Nivå 6 · Fuskare

Jag åker till Estland och Finland idag.

Nivå 3 · Lärling Azaaxin

Det blir en rutt fram och tillbaks från K-Holm till Flen! mer bjuder inte plånkan! 

Nivå 8 · Veteranfuskare

Yo yo yo, kom hem från Stockholm igår. Senare i sommar bär det av till Kroatien!

14 Jul 2014
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Yo yo yo, kom hem från Stockholm igår. Senare i sommar bär det av till Kroatien!

Då bör du hälsa på släkten!

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Jag ska till Göttlaborg i veckan för att kolla på brorsan i Gothia samt ta ett par pilsner på en väl utvald krog

16 Jul 2014
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Glöm inte ankorna i slottsskogen.

Eller Zeitgeiströrelsens spännande möten varje söndag kl 12-14 på Vegagatan 1 med gratis fika.
WASD reagerade på det här
20 Jul 2014
Nivå 6 · Fuskare

En gång åkte jag till Smögen

3 — visa vilka
Dave37, Draghguggwhor, Gudas
25 Jul 2014
Nivå 8 · Veteranfuskare

Var i Göteborg mellan 12-20 juli, sedan tog jag flyget till ett hus utanför Nice i Frankrike där jag befinner mig nu. :)

26 Jul 2014
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Var i Göteborg mellan 12-20 juli, sedan tog jag flyget till ett hus utanför Nice i Frankrike där jag befinner mig nu.

hahahahaha fan vad NICE xD

11 Aug 2014
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

En gång åkte jag till Smögen

men jag blev sjuk

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in