Laserturken Skrivet 24 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2014 Tjenare alla fuskare! Eftersom min nuvarande dator suger, så tänkte jag köpa en ny. Jag sökte runt och hittade denna komplett datorn för 8995 kr. Den har en i7 processor, 8gb ram, gtx 760 med 2 gb. Då blev jag lite fundersam, är inte datorn för bra för sitt pris? Här är länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2014 Riktigt bra pris för kombon GTX 760 och i7:an helt klart! Enda sättet att komma ner lite i pris är väl om du hade monterat själv, men det blir knappt billigare och sen är fördelen att om komplett monterar det så får du 3 års garanti på hela datorn. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 Augusti 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2014 Riktigt bra pris för kombon GTX 760 och i7:an helt klart! Enda sättet att komma ner lite i pris är väl om du hade monterat själv, men det blir knappt billigare och sen är fördelen att om komplett monterar det så får du 3 års garanti på hela datorn. Så den är bra trots allt, tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 24 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2014 (redigerat) För dålig^^ Men helt okey om man ska skriva i MSWord! Kanske som minst blir 60 fps i word! JK, den blir säkert bra! Redigerat 24 Augusti 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2014 Om du hade tänkt att överklocka CPU:n i framtiden så kommer det inte gå med den CPU:n så att du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Augusti 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2014 (redigerat) Om du hade tänkt att överklocka CPU:n i framtiden så kommer det inte gå med den CPU:n så att du vet.Varför inte? Kan jag inte bara byta processor då? Redigerat 28 Augusti 2014 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2014 Om du hade tänkt att överklocka CPU:n i framtiden så kommer det inte gå med den CPU:n så att du vet. Det är ju en sanning med modifikation. Processorn kan ju överklockas, men givetvis inte alls lika bra/mycket som K-versionen av den som har öppna multiplar. Men visst, vill man överklocka så bör man ju välja K-versionen. Varför inte? Kan jag inte bara byta processor då? Så länge moderkortet stöder den nya processorn så kan du alltid byta ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Augusti 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2014 Tack för hjälpen! Beställde datorn i måndags så nu är de bara att vänta på att datorn ska levereras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.