Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• 4 veckor senare...
Skrivet

Vet någon om limited edition är på svenska inuti själva spelet? Eller är det engelska?

Skrivet

Digital deluxe är på svenska och det är just nu 25% rea:

https://www.origin.com/sv-se/store/buy/sims-4/pc-download/base-game/digital-deluxe-edition#details

Men även Limited Edition skall vara det:

http://www.ginza.se/Product/89707/

Tänk dock på att du måste köpa den svenska utgåvan om du köper i butik för att vara säker på att spelet är på svenska. Ibland importerar butiker spel från EU för att få ner priset och då är risken stor att det svenska språket inte finns med.

• 2 veckor senare...
Skrivet

Hej jag skulle vilja veta hur man gör så att två tjejer kan skaffa barn utan att adoptera? Är det någon som vet det ?

Tack på förhand

Skrivet

Hej jag skulle vilja veta hur man gör så att två tjejer kan skaffa barn utan att adoptera? Är det någon som vet det ?

Tack på förhand

Troligtvis på samma sätt som i verkliga livet.

Skrivet

hur gör jag för att återställa pengarna? om jag har fuskat till mig pengar för att köpa något och har för mycket pengar över och vill ha bara några få tusen?

• 3 veckor senare...
Skrivet

Hej!

jag försöker att ändra min sim i 'skapa-en-sim' läget och försöker även att få fullt ut ed de läget, så jag kan ändra på kroppen men det går inte..använder en kod som de ska gå att få fullt ut.

Någon som vet vad jag gör för fel?

tacksam för svar.

Skrivet

Hej folket! Jag har två barn i min simfamilj, men vill att dom ska bli tonåringar snabbare... Finns det ett fusk till detta?

Btw! Varför har dom tagit bort "småbarns stadiet" :(

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...