Froggis Skrivet 13 September 2014 Rapport Dela Skrivet 13 September 2014 Hej.. Sitter och försöker fuska in pengar, men funkar ej. Får bara upp kan inte verkställa kommandot Tips,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskaBot Skrivet 13 September 2014 Rapport Dela Skrivet 13 September 2014 Detta är den officiella The Sims 4 (Pc)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 September 2014 Rapport Dela Skrivet 14 September 2014 Har du kollat så du verkligen skriver rätt och i rätt ruta? Du får upp rutan genom att trycka CTRL + SHIFT + C eller CMD + SHIFT + C om du har en Mac. Därefter har du 3 olika fuskkoder för pengar: http://www.fuska.se/spel/pc/the_sims_4_fusk-s14970.html Finns även en 4:e kod om du aktiverar testingcheats. Men allt finns i länken ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 12 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2014 vet inte hur man fuskar pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 19 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2014 Vet någon om limited edition är på svenska inuti själva spelet? Eller är det engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2014 Digital deluxe är på svenska och det är just nu 25% rea:https://www.origin.com/sv-se/store/buy/sims-4/pc-download/base-game/digital-deluxe-edition#details Men även Limited Edition skall vara det:http://www.ginza.se/Product/89707/ Tänk dock på att du måste köpa den svenska utgåvan om du köper i butik för att vara säker på att spelet är på svenska. Ibland importerar butiker spel från EU för att få ner priset och då är risken stor att det svenska språket inte finns med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 3 November 2014 Rapport Dela Skrivet 3 November 2014 Hej jag skulle vilja veta hur man gör så att två tjejer kan skaffa barn utan att adoptera? Är det någon som vet det ? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 November 2014 Rapport Dela Skrivet 3 November 2014 Hej jag skulle vilja veta hur man gör så att två tjejer kan skaffa barn utan att adoptera? Är det någon som vet det ?Tack på förhandTroligtvis på samma sätt som i verkliga livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 5 November 2014 Rapport Dela Skrivet 5 November 2014 hur gör jag för att återställa pengarna? om jag har fuskat till mig pengar för att köpa något och har för mycket pengar över och vill ha bara några få tusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 November 2014 Rapport Dela Skrivet 5 November 2014 Har du testat att använda fusket med "money" i koden? Kolla bland fusken i slutet på denna sida http://www.fuska.se/spel/pc/the_sims_4_fusk-s14970.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 23 November 2014 Rapport Dela Skrivet 23 November 2014 Hej! jag försöker att ändra min sim i 'skapa-en-sim' läget och försöker även att få fullt ut ed de läget, så jag kan ändra på kroppen men det går inte..använder en kod som de ska gå att få fullt ut. Någon som vet vad jag gör för fel? tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 26 November 2014 Rapport Dela Skrivet 26 November 2014 Hej folket! Jag har två barn i min simfamilj, men vill att dom ska bli tonåringar snabbare... Finns det ett fusk till detta? Btw! Varför har dom tagit bort "småbarns stadiet" :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.