Gäst Hej Skrivet 14 Februari 2016 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2016 Hej om du har ett födelsedags kalas så kan du ta ock baka en tårta och då får du blåsa ur ljusen som du sätter på och vips så har du ett par tonåringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Felica_* Skrivet 16 Februari 2016 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2016 Kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Lollo_* Skrivet 25 September 2016 Rapport Dela Skrivet 25 September 2016 I ett av mina hus har ett spöke fastnat hon är uppe o stökar hela tiden, jag har gett henne frid men hon är kvar ändå, vad ska jag göra? Bara flytta min stackars sim som bor där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
startspring Skrivet 26 September 2016 Rapport Dela Skrivet 26 September 2016 Har du provat reset sim ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 26 September 2016 Rapport Dela Skrivet 26 September 2016 Sims 4 äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 27 September 2016 Rapport Dela Skrivet 27 September 2016 tvåan är roligare 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 28 September 2016 Rapport Dela Skrivet 28 September 2016 tvåan är roligarealla tycker inte det alla gilar olika spel jag gillar sims 3 djurliv mets för att jag gillar djur. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raiinstorm Skrivet 28 September 2016 Rapport Dela Skrivet 28 September 2016 Älskar dt dpelet... Spelet såklart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 5 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2016 så bara att jag tycker det är roligare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raiinstorm Skrivet 15 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2016 Såå bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
startspring Skrivet 17 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2016 Älskar alla sims spelen :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
startspring Skrivet 18 Oktober 2016 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2016 :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.