Emmie89 Skrivet 9 November 2016 Rapport Dela Skrivet 9 November 2016 gillar sims 2 bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 9 November 2016 Rapport Dela Skrivet 9 November 2016 :E :D :D E: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 23 November 2016 Rapport Dela Skrivet 23 November 2016 precis börjat spela sims 4 stadsliv ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_julia_* Skrivet 6 December 2016 Rapport Dela Skrivet 6 December 2016 Varför kan jag inte hålla nere shift och göra min som glad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 7 December 2016 Rapport Dela Skrivet 7 December 2016 svårt ibland det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 8 December 2016 Rapport Dela Skrivet 8 December 2016 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 9 December 2016 Rapport Dela Skrivet 9 December 2016 lättare nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 19 December 2016 Rapport Dela Skrivet 19 December 2016 :) kul att bygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 27 Januari 2017 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2017 äntligen finns det småbarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Juni 2017 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2017 Hej hej! Jag upplever Sims 4 som otroligt segt. Inte att det laggar, utan att sysslorna (som att gå på toa och laga mat) tar jättelång tid. Jag gillar att spela spelet fort som ett äkta strategispel, därmed har ofta snabbspolningsfunktionen på. När jag har det så står dock simmarna till exempel länge framför kylskåpet innan de tar ut maten. Blir svårt och osmidigt att spela när man har fler än en sim, då man måste ta hand om alla hela tiden. Min fråga då: är det någon med samma problem som jag? Är det en bugg/felinstallation eller är det bara ett dåligt spel? När jag läst recensioner så tas inte detta problem upp, och ett flertal av mina vänner tycker att spelet är kul och verkar inte ha samma problem. Tack och hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 27 Juni 2017 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2017 är det värt att spela Sims 4 eller är de precis som de tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 25 Juli 2017 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2017 när kommer sims 5 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.