Gäst Mr-BvH Skrivet 17 December 2014 Rapport Dela Skrivet 17 December 2014 Ifall någon undrar så lägger man till födelsedags dekorationer en tårta, som man sedan blåser ut. Då åldras simmen som utförde handlingen. // BvH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simmare Skrivet 21 December 2014 Rapport Dela Skrivet 21 December 2014 Hej jag undrar hur man gör sina simmar yngre. / tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst emelie Skrivet 6 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2015 hej jag undrar hur man korsar föremål? moveobjects verkar inte funka på 4an.. tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ccccc Skrivet 7 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2015 Jag bara undrar hur man förstorar ex en tavla alltså vilken knapp man ska trycka på... Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fridaa Skrivet 7 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2015 Vet någon hur man "rundar" föremål? Alltså hur man gör så att en t.ex köksbänk får en rundad kant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fridaa Skrivet 7 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2015 Fusket testingcheats funkar inte för mig på 4an. Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 8 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2015 man ska skriva testingcheats on och då ska det funka testa igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 9 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2015 i belönigar kan man hitta en dryck som gör en sim yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fridaa Skrivet 10 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2015 Det fungerar inte bör jag gjorde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 27 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2015 Hejsan.. För mig så fungerar det inte att ens skriva 'AutomationTestingCheats true' eller TestingCheats True.. Så hur fixar jag så att jag kan fuska till mig pengar? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tarja Skrivet 15 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2015 fungerar inte alla fusk när man köpt nya sitsen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hej Skrivet 14 Februari 2016 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2016 Hej det finns ett fusk till kolla på Kimmy powers kanal på Youtube så får man reda på mer om sims 4 tex hur man förstorar saker ock mycket mer! Men titta på hänens senaste video #51 så får du mer fakta om sims 4 fusk. Hoppas att det hjälpte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.