Dave37 Skrivet 25 September 2014 Rapport Dela Skrivet 25 September 2014 För några dagar sen var Tropico 3 (2009) gratis för en dag på Humble Bundle. Jag plockade på mig ett gäng gift keys för sakens skull, så om det är någon som vill ha så säg till. Spelet måste aktiveras senast 6 okt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 September 2014 Rapport Dela Skrivet 25 September 2014 jag vill gärna ha en, det skulle vara snällt av dig om du gav mig en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 25 September 2014 Rapport Dela Skrivet 25 September 2014 Jag med, om det inte är något besvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 September 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2014 Jag har skickat länkar till er, säg till om det är något problem. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sgarr Skrivet 2 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2014 Har du några kvar? Skulle va kul att få en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Oktober 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2014 Skickat! Har du några kvar? Skulle va kul att få en:DSkickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sgarr Skrivet 3 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2014 Skickat! :DSkickat! :D Tack så mycket c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.