sgarr Skrivet 5 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2014 (redigerat) Vet någon här på forumet om någon sida där man kan köpa billiga pc-spel? Vet bara om fast2play men skulle gärna vilja ha mer att välja mellan. Tacksam för snabbt svar. Redigerat 6 Oktober 2014 av sgarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2014 Vet någon här på forumet om någon sida där man kan köpa billiga pc-spel? Vet bara om fast2play men skulle gärna vilja ha mer att välja mellan. Tacksam för snabbt svar.Steam och Humble Bundle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 2 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2015 G2A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2015 Som Proccito säger, steam och humble bundle. Har svårt att tänka mig något billgare ställe som fortfarande är lagligt. Köpte GTA San Andreas och GTA IV för 65kr på humble bundle. Annars är det väl bara att kolla in prisjakt och se var de säljer spel billigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 7 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2015 Kinguin. Det är ungefär som Fast2play men jag iallafall får 25% tax när jag handlar på fast2play och på Kinguin så får jag 0%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2015 Kollade fast2play nu, verkar ju ganska najs initialt. Reorna stämmer inte överens med steam så det går att stundtals att göra ett kap här gentemot steam. Gäller bara att komma ihåg att hålla ett öga på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 9 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2015 (redigerat) Gå in i steam shoppen filtrera med spel under 5euro Woalaa! Redigerat 9 Oktober 2015 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2015 Njae, det är svårt att hitta något kvalitéspel på steam för under €5, även om det är rejält rabatterat. Brukar själv sortera för spel under €10. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.