admin Skrivet 10 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2014 Såg av en slump när jag var ute och åkte idag att det just nu går att köpa McFragbite på McDonalds. Tydligen serveras dessa den 7-13:e oktober och innan så har de haft även McHeatoN. Kul med lite udda hamburgare med spel-karaktär :) Någon som testat, vad tyckte ni? Blev ingen för mig idag då jag redan ätit, men ska försöka hinna med ett smakprov innan veckan är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2014 McHeaton smakade endast som stark sås men Fragbiten var god. Den smakar som alla andra campaign-burgare de brukar ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Oktober 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2014 Låter lovande! Då skall jag försöka hinna förbi McDonalds så snart tillfälle ges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.