TantOptiker Skrivet 10 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2015 Hjälp..... Nu har jag fastnat igen.Sitter här och är blind.Clown 14. Ord 3 och 7. Skulle bli så glad över en ledtråd.Hjälp..... Nu har jag fastnat igen.Sitter här och är blind.Clown 14. Ord 3 och 7. Skulle bli så glad över en ledtråd.Jag är botad jag kan se. Hittade orden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
staffffan Skrivet 11 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2015 el st sp kl bo mvh BLHemlös sedan elef... sedan stru... sedan klä...(viktigt här med rätt bokstavsordning) sedan sp och bo. Räcker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 14 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2015 Snälla val 3? Sitter helt fast, får inte fram ett enda ordStaket o modell sen tar det stopp för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Millis Skrivet 17 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2015 Lärare nivå 4, vilken ordning på orden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 18 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2015 Hjälp snälla :)Lärare 6Har flaska,skinka*tom**tom**tom**tom*speldosasnarka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sara Skrivet 20 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2015 Lärare 6FlaskaSkinkaParaply Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sara Skrivet 20 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2015 Forts..FrisörBödelDiskaSpeldosaSnarka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sara Skrivet 20 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2015 ...skida - inte diska :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TantOptiker Skrivet 21 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2015 Sitter och stirrar på Kypare 7 hittar dom 2 sista orden men kan inte hitta dom andra.Skulle bli glad för lite ledtrådar.Tack på för hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vimsan Skrivet 23 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2015 Sitter och stirrar på Kypare 7 hittar dom 2 sista orden men kan inte hitta dom andra.Skulle bli glad för lite ledtrådar.Tack på för hand.Li vi ba rak sp cl juJag är precis färdig med den allra sista nivån på Alien. :PDå kom den här texten upp:Du har precis lyckats avsluta den svenska versonen av worbrain som nummer 1 i världen. Det här är en sanslös bragd och vi är stumma av beundran. Vi trodde inte att någon skulle klara av alla banor men vi är glada att vi hade fel. Bra jobbat Är det möjligt att jag är ensam, var ligger du Vimsan, BL och ni andra som brukar hjälpa till här i forumet. Vad gör jag nu? Har någon något förslag på något liknande spel? Grattis Babsan! Jag ligger på forskare 4, det står att 22 st löst den. Hojta till om du hittar ett nytt roligt ordspel!Babsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jossan Skrivet 31 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2015 Någon som kan Gris 16? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alzarmannen Skrivet 1 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2015 Lärare 19 hur ? i vilken ordning blir tokig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.