Hoppa till innehåll

WordBrain (iPhone/iPad/iOS)-tråden


Gäst Guest
 Dela

Rekommendera inlägg

får inte ut ordet senap i gris 13 hur jag än gör. kamera,varg, knoge njure går men ej senap bokstäverna kommer alltid i fel ordning varför,har fått ut ordet senap helt via ledtråd,är det därför jag ej kommer vidare eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gris 13

börja med kamera, ta k till höger därnere och a ovanför fortsätt med varg ta sen knoge med e ned till höger sen har du senap och njure

Tack !    för hjälpen:) men senap kommer fel det är snap   e:et är ovanpå a:et jättemärkligt! jag kommer inte vidare :( tror det beror på att jag tog alla ledtrådar till ordet senap jag trodde jag skulle komma vidare om ordet skrevs klart men det blev ett dilemma istället vilket öde så nu kan jag inte spela vidare vilken nöt jag var.( gör inte samma misstag någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gris 13

Då har du tagit fel e i knoge gör exakt som jag har skrivit ovan, det går inte att göra misstag som inte går att rätta till.


elefant 8

börja med mint ta sen sadel med d som ligger snett uppåt höger sen tar du döv med d som ligger till vänster sen tar du dricka med d som ligger till höger sen ligger bara jordnöt kvar

Redigerat av Babsan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack !    för hjälpen:) men senap kommer fel det är snap   e:et är ovanpå a:et jättemärkligt! jag kommer inte vidare :( tror det beror på att jag tog alla ledtrådar till ordet senap jag trodde jag skulle komma vidare om ordet skrevs klart men det blev ett dilemma istället vilket öde så nu kan jag inte spela vidare vilken nöt jag var.( gör inte samma misstag någon.

Det ordnade sig, va glad:) jag blev jippi, TACK återigen för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...