Gäst bibbi Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 får inte ut ordet senap i gris 13 hur jag än gör. kamera,varg, knoge njure går men ej senap bokstäverna kommer alltid i fel ordning varför,har fått ut ordet senap helt via ledtråd,är det därför jag ej kommer vidare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babsan Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 gris 13börja med kamera, ta k till höger därnere och a ovanför fortsätt med varg ta sen knoge med e ned till höger sen har du senap och njure Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 gris 13börja med kamera, ta k till höger därnere och a ovanför fortsätt med varg ta sen knoge med e ned till höger sen har du senap och njureTack ! för hjälpen:) men senap kommer fel det är snap e:et är ovanpå a:et jättemärkligt! jag kommer inte vidare :( tror det beror på att jag tog alla ledtrådar till ordet senap jag trodde jag skulle komma vidare om ordet skrevs klart men det blev ett dilemma istället vilket öde så nu kan jag inte spela vidare vilken nöt jag var.( gör inte samma misstag någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 Hjälp! Jag blir tokig!!! Elefant 8. Har alla ord men får inte ut det ändå!! Någon??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babsan Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 (redigerat) gris 13Då har du tagit fel e i knoge gör exakt som jag har skrivit ovan, det går inte att göra misstag som inte går att rätta till.elefant 8börja med mint ta sen sadel med d som ligger snett uppåt höger sen tar du döv med d som ligger till vänster sen tar du dricka med d som ligger till höger sen ligger bara jordnöt kvar Redigerat 1 December 2014 av Babsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonas Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 uggla 12Jag fixar det inte heller trots att jag redan en gång har klarat det hmm klurigt är det får 16sm vi ol du måste börja med sm-ordetFinns inget sm-ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babsan Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 får 16Vad menar du???Jag har ju get dig ledtråd att ena ordet börjar på sm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 Uggla 12 någon hur lägger man för att få ut rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 Snälla gris 3 hittar bara motor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 snälla gris 3 hittat motor och loppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 snälla gris 3 hittat motor och loppafotsteg karusell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 1 December 2014 Rapport Dela Skrivet 1 December 2014 Tack ! för hjälpen:) men senap kommer fel det är snap e:et är ovanpå a:et jättemärkligt! jag kommer inte vidare :( tror det beror på att jag tog alla ledtrådar till ordet senap jag trodde jag skulle komma vidare om ordet skrevs klart men det blev ett dilemma istället vilket öde så nu kan jag inte spela vidare vilken nöt jag var.( gör inte samma misstag någon.Det ordnade sig, va glad:) jag blev jippi, TACK återigen för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.