Gäst Gäst Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 Uggla tolv är den enda jag kört fast på här inne o blir fel hur jag än gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robb64 Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 Uggla 12 Stirra kan man bara ta på ett sätt men resten, svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 Äntligen fick jag ut men fråga mig inte hur bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robb64 Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 Har du fått ut Uggla 12 ? Tänk till, snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 Har du fått ut Uggla 12 ? Tänk till, snällaStirra se inlägg 713 sedan Kort på rad2-3, Vakna använd v:et under k, sedan går resten bra. hlsn BL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babsan Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 (redigerat) Uggla 12 är så krånglig så nu får vi komma ihåg det här inlägget till de som inte är där ännu. ta stirra med det r som ligger till höger därefter vänster r och a uppe till vänstersen tar du kortdärefter tar du vakna börja med v som ligger under k och a snett vänster uppnu tar du avstånd börja med a som ligger under sdärefter slaktare och sen kassör Redigerat 2 December 2014 av Babsan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 Får 13 har jag fastnat på . Någon som kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 Hur enkelt som helst när man kan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 Apa 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babsan Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 får 13DHKapa 1SC VÄ PE GA GA GI TE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 Är det schema SC ordet på apa1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 2 December 2014 Rapport Dela Skrivet 2 December 2014 Är det schema SC ordet på apa1?nej, men något du har i håret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.