Gäst Gäst Skrivet 6 December 2014 Rapport Dela Skrivet 6 December 2014 Veronica!Här sitter jag och kämpar med kypare 19 utan ledtrådar och det bär mig emot att be om hjälp innan jag verkligen försöker själv och du har mage att skriva att det där gav dig ingenting.Du har fått en ledtråd på varje ord det får räcka från mig för den här gången.Vill du ha hjälp med kypare 19? hlsn BL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babsan Skrivet 6 December 2014 Rapport Dela Skrivet 6 December 2014 Tack snälla men jag klarar mig, har redan hittat några ord och återkommer gärna när och om det inte går längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jhonny Skrivet 6 December 2014 Rapport Dela Skrivet 6 December 2014 Apa 14 någon söt o vänlig själ här inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 6 December 2014 Rapport Dela Skrivet 6 December 2014 Apa 14 någon söt o vänlig själ här inne?ak es bo fl pe tr hlsn BL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 6 December 2014 Rapport Dela Skrivet 6 December 2014 Uggla 8 snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 6 December 2014 Rapport Dela Skrivet 6 December 2014 Student 20Någon som har lust att avslöja första bokstaven i orden? Andra (y) och tredje ® har jag men sedan sitter jag fast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 7 December 2014 Rapport Dela Skrivet 7 December 2014 Uggla 8 snälla!sp vi me vu st mu br hlsn BL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babsan Skrivet 7 December 2014 Rapport Dela Skrivet 7 December 2014 student 20M Y R D S S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elefant 20 Skrivet 7 December 2014 Rapport Dela Skrivet 7 December 2014 Sitter helt fast när det gäller elefant 20. Kan bara ordet magiker... Sen är det helt låst. Kan någon hjälpa mig? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babsan Skrivet 7 December 2014 Rapport Dela Skrivet 7 December 2014 Elefant 20MAGIKER LE SP JE MA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonas Skrivet 7 December 2014 Rapport Dela Skrivet 7 December 2014 ak es bo fl pe tr hlsn BLVilket ä bo och tr. ordet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 7 December 2014 Rapport Dela Skrivet 7 December 2014 Vilket ä bo och tr. ordet ? Vilket ä bo och tr. ordet ?boxning och trombon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.