aborgst Skrivet 26 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2015 Fastnat på Haj Nivå 9. Hjälp någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Evapåberget Skrivet 20 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2015 Fastnat på elefant 15! Någon som kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ECH Skrivet 22 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2015 Vilken ordning tar man i apa 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 3 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2015 Hjälp! Jag blir tokig!!! Elefant 8. Har alla ord men får inte ut det ändå!! Någon???Samma här. Fel på Elefant 8. På skoj brände jag 7 ledtrådar men vad hjälpte det? Nu kommer jag inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 4 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2015 Hjälp! Jag blir tokig!!! Elefant 8. Har alla ord men får inte ut det ändå!! Någon??? Samma här! O nu kommer jag inte vidare till 9! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 4 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2015 Fastnat på elefant 15! Någon som kan? eva Nej, dit kommer jag inte. Fastnat på Elefant 8. Har alla ord men jordnöt kan man inte lägga ut på slutet. Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 5 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2015 Kan alla ord på uggla 12. Stirra, kort, kassör, vakna, avstånd, slaktare. 1vilken ordning? Den som jag skrev?2hur få ut avstånd o slaktare. Har jobbat på det en vecka. Snälla hjälp!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst C Skrivet 28 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2015 Jag har samma problem! Vet orden och ordningen men kan inte hitta lösningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 28 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2015 Verkar hjälpa att skriva här :-) hittade bums en oprövad variant på nappen.Hur gjorde du!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skorpion28 Skrivet 31 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2015 elefant 8 har fått alla orden rätt utom det sista jordnöt men där är det stopp ! Hjälp behövs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liten Skrivet 13 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2015 elefant 8 det är så många som inte får ut sista ordet: JORDNÖT ? Kan någon hjälpa mig? Jag har försökt i en månad. Det verkar hopplöst. HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 13 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2015 s i stirra har man bara ett att välja på, du ska alltså ta stirra som första ordjag ska försöka reda ut det här åt digvänta ett tags i stirra har man bara ett att välja på, du ska alltså ta stirra som första ordjag ska försöka reda ut det här åt digvänta ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.