Gäst Gäst Skrivet 8 November 2015 Rapport Dela Skrivet 8 November 2015 Wordbrain SVENSKA SVAR Whale 8 – OST, NATT, GROT, PANNA, MUS, KALKONWordbrain SVENSKA SVAR Whale 9 – HAL, KVARN, POLISONG, MASK, SVARDWordbrain SVENSKA SVAR Whale 10 – SKRUV, LABYRINT, HUSDJUR, KRAGEWordbrain SVENSKA SVAR Whale 11 – BALTE, PALATS, IDE, STOVEL, HUMLAWordbrain SVENSKA SVAR Whale 12 – REN, PIZZA, SVETTIG, PUDEL, HALKAWordbrain SVENSKA SVAR Whale 13 – ZEBRA, PRISMA, KRISTALL, MORMORWordbrain SVENSKA SVAR Whale 14 – VISKA, STIG, PERISKOP, PANNKAKAWordbrain SVENSKA SVAR Whale 15 – HONUNG, BOK, HORN, FJARIL, KVINNAWordbrain SVENSKA SVAR Whale 16 – HUD, LJUS, UNDERLAG, VIRKA, SKRUVWordbrain SVENSKA SVAR Whale 17 – TIDNING, KNA, SVAL, HUNGRIG, VAGNWordbrain SVENSKA SVAR Whale 18 – ASKA, RING, DJAVUL, FISK, KOTT, MUNWordbrain SVENSKA SVAR Whale 19 – BAJS, BIKUPA, BALETT, HOPPA, HORNWordbrain SVENSKA SVAR Whale 20 – RAKET, HAJ, VILA, VAL, KROK, PARFYMhur får man med vänstra a längst upp i hörnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 9 November 2015 Rapport Dela Skrivet 9 November 2015 hur får man med vänstra a längst upp i hörnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 10 November 2015 Rapport Dela Skrivet 10 November 2015 Hjälp!! Uggla 9 någon?Kan alla orden och i vilken ordning (tror jag), men får ej ut ordet napp, hur jag än gör så blir det fel.Vad är trixet?Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Rosalie Skrivet 5 December 2015 Rapport Dela Skrivet 5 December 2015 Är på forskare, nivå 5. Sitter fast, kan orden,........dörr, Vinsch, mygga, knä, Sverige och sax. Men det är tre ord till!!?? Hjälp, snälla!!! Tackar på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sara Skrivet 15 December 2015 Rapport Dela Skrivet 15 December 2015 polis 14? Förstår inte hur jag ska få ut alla ord. Speciellt inte museum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anonym Skrivet 12 Januari 2016 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2016 Samma här. Fel på Elefant 8. På skoj brände jag 7 ledtrådar men vad hjälpte det? Nu kommer jag inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anonym Skrivet 12 Januari 2016 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2016 När du skriver dricka, använd d son är längst till höger, jag försökte många gånger men tänkte inte på att det fanns ett d som gick att använda där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
probotector Skrivet 30 Januari 2016 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2016 Grym tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Lorrea_* Skrivet 27 Februari 2016 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2016 På clown 2 har jag fastnat efter lyfta, polo, rosta. Jag vet att slang är ord 5 men sen sitter jag helt fast!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Rasberry_* Skrivet 3 April 2016 Rapport Dela Skrivet 3 April 2016 Doktor nivå 15... Helt omöjligt att få ut orden tablett & melon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Utåin Skrivet 6 April 2016 Rapport Dela Skrivet 6 April 2016 Hjälp!! Uggla 9 någon?Kan alla orden och i vilken ordning (tror jag), men får ej ut ordet napp, hur jag än gör så blir det fel. Vad är trixet?Tacksam för svar! Blir tokig jag med. Är snart övertygad om det är nån bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ulle Skrivet 3 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2016 Ordningen på Doktor nivå 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.