Gäst Gäst_Snickers_* Skrivet 11 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2016 Jag är på Sköldpadda nivå 20, har provat alla kombinationer men det är omöjligt, vet nå´n om det är fel eller om jag inte kopplar rätt ? Snälla HJÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Marre_* Skrivet 29 December 2016 Rapport Dela Skrivet 29 December 2016 Uggla nivå 9 !! Hjälp jag blir galen !! Jag har fått till alla ord men något är fel :( Inget funkar hur än jag gör ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Viggen_* Skrivet 17 Januari 2017 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2017 Uggla nivå 9 fått alla ord men ej i den ordning som skall vara!!???Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Gittan_* Skrivet 16 April 2017 Rapport Dela Skrivet 16 April 2017 Sitter fast på dinosaurie nivå 5. Har alla ord men ej i rätt ordning. Håller på att bli tokig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hmmmmm Skrivet 19 Augusti 2017 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2017 Sitter som flera andra fast på Uggla 9.... vad är problemet???? Har alla ord men får INTE ut dom. Har hållit på flera veckor. Nån som kan vara vänlig och hjälpa oss förtappade själar med Uggleeländet??? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hmmmmm... Skrivet 18 September 2017 Rapport Dela Skrivet 18 September 2017 ...skida - inte diska :(Jag har alla orden... men jag får inte ut skidan! Hur jag än gör får jag inte till det, vilken väg ska b o k s t ä v e r n a dras i orden för att det ska bli rätt???Blir snart galen! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hmmmmm Skrivet 18 September 2017 Rapport Dela Skrivet 18 September 2017 (redigerat) Sitter som flera andra fast på Uggla 9.... vad är problemet????Har alla ord men får INTE ut dom. Har hållit på flera veckor. Nån som kan vara vänlig och hjälpa oss förtappade själar med Uggleeländet??? Tack på förhand! Tänk så smidigt det gick till slut.... :) Redigerat 18 September 2017 av Hmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Ulla_* Skrivet 30 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2017 Hjälp. Sitter sen månader fast på Uggla 6. Har alla ord men kan inte lägga ut dom. Snälla hjälp mig med ordningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Kickan_* Skrivet 25 Februari 2018 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2018 I över en vecka har jag kämpat med Korp nivå 19! Har alla ord men ur jag än gör så får jag inte till det! Testat alla varianter och håller på att bli tokig (nästan)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_mik_* Skrivet 20 Augusti 2018 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2018 kan ej får rätt på ordningen på dinusaur level 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Kickan_* Skrivet 4 November 2018 Rapport Dela Skrivet 4 November 2018 Nu måste jag få hjälp! Drake på nivå 18 verkar vara helkört! Har alla ord men ordningen blir fel hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Kickan_* Skrivet 30 December 2018 Rapport Dela Skrivet 30 December 2018 Enhörning nivå 2 måste det vara något galet med. Har alla ord men ordningen stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.