Gäst Gäst Skrivet 7 November 2014 Rapport Dela Skrivet 7 November 2014 Haj 5 hittar bara finger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 7 November 2014 Rapport Dela Skrivet 7 November 2014 Tack Vimsan för svaren på UGGLA nivå 12. Men hur jag än vrider o vänder får jag inte ut det :/ Jag blir helt tokig,haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 7 November 2014 Rapport Dela Skrivet 7 November 2014 Val 20 skulle jag behöva ha hjälp med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 7 November 2014 Rapport Dela Skrivet 7 November 2014 Katt 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mia Skrivet 7 November 2014 Rapport Dela Skrivet 7 November 2014 Elefant nivå 8 mint, sadel , döv , dricka å jordnöt får ut alla ord men inte jordnöt hur gör jag hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vimsan Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 Val 16: skruv virka hud ljus underlagVal 20: haj vila val krok raket parfymHaj 5: finger teater ljusUggla 20: tisdag mutter lyfta pris ritblock tävlingKatt 10Kissa gele ukuleleTack Vimsan för svaren på UGGLA nivå 12.Men hur jag än vrider o vänder får jag inte ut det :/Jag blir helt tokig,haha!Den är hemsk! Höll på en vecka innan jag fick ut den. Jag har försökt nu men får baske mig inte ut den igen! :(Elefant nivå 8 mint, sadel , döv , dricka å jordnöt får ut alla ord men inte jordnöt hur gör jag hjälpOrden ska ut i den ordningen. Ta dr till dricka från raden till höger. Då går det att få ut jordnöt. D i sadel tas från andra raden. Inte lätt att förklara...hoppas det funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 Katt 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vimsan Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 Katt 11Svan ogräs konserv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 Någon som vet katt12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vimsan Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 Katt 12:Pump socker stövel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 Katt 14 o 15? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 8 November 2014 Rapport Dela Skrivet 8 November 2014 Katt 16 och 17 någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.