DarknessSky Skrivet 26 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2014 Rockstar har bekräftat att det kommer en HD-version av GTA: SA till Xbox 360 som faktiskt ska släppas redan idag. Spelet ska vara förbättrat med 720p grafik, längre "draw distance" samt achievements. Har ni tänkt köpa spelet? Varför? Varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 27 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2014 Inte så märkvärdigt finns ju till och med på telefoner nu. Tycker dom borde göra typ ett san andreas 2 eller nåt sånt istället för gta 5 hade vart asa coolt :cool: :cool: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2014 Inte så märkvärdigt finns ju till och med på telefoner nu. Tycker dom borde göra typ ett san andreas 2 eller nåt sånt istället för gta 5 hade vart asa coolt :cool: :cool: :gitarr: :gitarr: Kontrollerna till mobil versionen fungerar värdelöst dock, jag har hört att det finns vissa kontroller man kan koppla in i mobilen och spela men utan en kontroll är det i stort sett ospelbart. Jag har aldrig riktigt spelat San Andreas innan, bara hos kompisar, så det blir kanske ett köp för mig. Det kostar dessutom bara 37kr eller nått sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg