MrKenway97 Skrivet 16 November 2014 Rapport Dela Skrivet 16 November 2014 Tänkte skapa en tråd om fuska.se:s största troll och fookin' legender. Allas våran fable1 har vi ju, kanske jag eventuellt som trollade en del 2013. Vilka har vi mer? Bidra gärna till tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 November 2014 Rapport Dela Skrivet 17 November 2014 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/topic/114854-best-of-member-2009/ Member 4ever Kenway du är ingen legend bara för att du trollade lite 2013. Alla trollar hela tiden. Inte ens jag är "legend" som har varit med sen näst intill forever och gjort både det ena och det andra. Redigerat 17 November 2014 av Dave37 6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 November 2014 Rapport Dela Skrivet 17 November 2014 Några troll-inlägg och en ban gör ingen till legend, om man inte är jävligt bra.Alla har lagt sina fotavtryck på fuska, men det är bara få som blir hyllade som legender. Du är inte en av dom. 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 17 November 2014 Rapport Dela Skrivet 17 November 2014 Hej, jag är DD. Ni borde veta vem jag är, anser jag. P.s. RIP in pepperonis Kattgruppen. :'( 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...