MrKenway97 Skrivet 16 November 2014 Rapport Dela Skrivet 16 November 2014 Tänkte skapa en tråd om fuska.se:s största troll och fookin' legender. Allas våran fable1 har vi ju, kanske jag eventuellt som trollade en del 2013. Vilka har vi mer? Bidra gärna till tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 November 2014 Rapport Dela Skrivet 17 November 2014 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/topic/114854-best-of-member-2009/ Member 4ever Kenway du är ingen legend bara för att du trollade lite 2013. Alla trollar hela tiden. Inte ens jag är "legend" som har varit med sen näst intill forever och gjort både det ena och det andra. Redigerat 17 November 2014 av Dave37 6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 November 2014 Rapport Dela Skrivet 17 November 2014 Några troll-inlägg och en ban gör ingen till legend, om man inte är jävligt bra.Alla har lagt sina fotavtryck på fuska, men det är bara få som blir hyllade som legender. Du är inte en av dom. 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 17 November 2014 Rapport Dela Skrivet 17 November 2014 Hej, jag är DD. Ni borde veta vem jag är, anser jag. P.s. RIP in pepperonis Kattgruppen. :'( 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 November 2014 Rapport Dela Skrivet 18 November 2014 (redigerat) Åh vad hette han som var typ 12 och trodde att 2012 faktiskt skulle inträffa efter att ha sett någon kass dokumentär på youtube och sa att han spydde och mådde alldeles illa när han tänkte på det? Han är fan legend! Fender! Just det! :D http://www.fuska.se/forum/topic/121229-vad-tror-ni/ Så jävla bra tråd, fett värt att läsa. :D "Hittade denna video på youtube har inte orkat kollat på hela men jag blir skit rädd!! Faaan jag blir så nervös att jag har diarre och kräks." - Fender Redigerat 18 November 2014 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 November 2014 Rapport Dela Skrivet 18 November 2014 Klotet var ju rätt random. Men member är solklart den bästa 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 November 2014 Rapport Dela Skrivet 18 November 2014 Kan aldrig komma ihåg att jag har sett member vara...member, utan mer att folk har pratat så mycket om han, så jag vet vem det är.Annars var ju fable1 jävligt rolig att diskutera med. Metalkungen har man också haft en livlig diksussion med. Åh, minnen <3 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 18 November 2014 Rapport Dela Skrivet 18 November 2014 Jag tycker admin är det största trollet! XDDD 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 November 2014 Rapport Dela Skrivet 19 November 2014 Jag tycker admin är det största trollet! XDDDMed tanke på avataren, ja.Han är ett riktigt skogstroll. Kanske därav träden där han bor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 19 November 2014 Rapport Dela Skrivet 19 November 2014 fable1 <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 20 November 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2014 Gilla mina inlägg också jävla imbor. Ja, Admin är ett känt skogstroll. Minns ni när han hade korvkiosk som han skrev om i sin dagbok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 20 November 2014 Rapport Dela Skrivet 20 November 2014 imbaa 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg