DarknessSky Skrivet 16 November 2014 Rapport Dela Skrivet 16 November 2014 Snart så släpps bilspelet The Crew som ser riktigt grymt ut och men känns aningen underskattat. Nästan som att väldigt få känner till spelet och det därför kommer dö ut väldigt snabbt. Har ni på Fuska uppmärksammat detta spel? Vad tror ni om spelet och kommer ni köpa det? För mig blir det antagligen ett köp men lär inte köpa på släppdagen med tanke på att jag inte vet hur många man kommer kunna köra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 November 2014 Rapport Dela Skrivet 19 November 2014 Var givetvis tvungen att googla detta efter att ha sett trådstarten och det första intrycket det ger mig är att det liknar ett grafiskt förskönat NFS World. Det vill säga, kommer inte vidareforska på om detta är något och ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 December 2014 Rapport Dela Skrivet 15 December 2014 (redigerat) Känns inte som något för mig. Nöjer mig med Forza Horizon 2 på XONE. :) Redigerat 15 December 2014 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.