Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet
(Ruffy @ 24/05-2004 20:59:23)

NGNT !!!! Det är jätteroligt !

Har det kommit ut ?

Det e ju bara beställa på www.lik-sang.com . Eller du menar Naruto : Gekto Ninjataysen tsu väl ?
  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

ja tycker

Zelda: Tww för att de e ett bra äventyrs spel och ROLIGT!

sen Mario Kart: DD!! ett kul racing spel me många av nintendos karaktärer

och SSBM med samma tycke sopm dom andra :D

Skrivet

Alright. Själv så tycker jag att Mario Kart: Double Dash är rätt kul från början.... Och Super Smash Bros Melee är också rätt kul... Men ser mest fram emot Mario Golf: Toadstool Tour, som kommer ut den 18:onde Juni..

Gäst 0018
Skrivet

jag tycker 1.the legend of Zelda ocarina of time master quest för det är svårare en det valniga spelet.2.ssbm.3.smss.

Skrivet

Alright. Själv så tycker jag att Mario Kart: Double Dash är rätt kul från början.... Och Super Smash Bros Melee är också rätt kul... Men ser mest fram emot Mario Golf: Toadstool Tour, som kommer ut den 18:onde Juni..

Jag glömde visst d3t mest actionfyllda spelet. Det heter "Medal Of Honor Rising Sun".
Skrivet
(Jonte The Winner @ 03/06-2004 21:36:29)

Jag glömde visst d3t mest actionfyllda spelet. Det heter "Medal Of Honor Rising Sun".

Mest actionfyllda spelet?.... Det är ju dåligt....
Skrivet
(Link64 @ 03/06-2004 21:46:06)
(Jonte The Winner @ 03/06-2004 21:36:29)

Mest actionfyllda spelet?.... Det är ju dåligt....

Har du spelat det? Aja, det är det ända skjutspelet som jag har.
Skrivet

Ja det har jag och det var verkligen inte roligt....

ok. Har du spelat sammarbete med en kompis? Det är jätteroligt. Multiplayer är väl okej. Men det är inte lika roligt som sammarbete.
  • Skapa ny...