Horizon Skrivet 25 November 2014 Rapport Dela Skrivet 25 November 2014 (redigerat) Har nu på daglig basis rökt braj, sysslat med kokain, meth och spice under en längre period. Det hela började med att jag hittade en joint som jag blazade sketan ur när jag var typ 11 bast. Sedan dess har jag varit fast. Nu på senare tid har jag börjat fundera över konsekvenserna av mitt bruk av droger.Har som mest snortat ungefär ett halvkilo koks om dagen, är det farligt för hälsan? (inte för att jag bryr mig, yolo, men kan ju vara bra att veta :cool:)(ps sen har jag ju mitt egna påhitt, Zappa. Jävligt bra måste jag säga, bryr mig inte ett dugg om jag kolar av pågrund av det :gitarr:) Redigerat 25 November 2014 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 November 2014 Rapport Dela Skrivet 25 November 2014 har läst på flashback att koks ska vara bra för hälsan :gitarr: :gitarr: kanske kan bli lite dyrt med ett halvkilo om dagen men det är bara att råna en bank då!! :ph34r: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 25 November 2014 Rapport Dela Skrivet 25 November 2014 mitt lager med bensin det är den bästa drågen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 November 2014 Rapport Dela Skrivet 26 November 2014 Jag har inte brukat droger på tre dagar nu. Det känns bra (jag räknar inte med alkohol utan olagliga droger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 26 November 2014 Rapport Dela Skrivet 26 November 2014 https://play.spotify.com/track/6F0G3Ggdz7uToOt3vdu7UFHär har du lite information om ämnet i låtform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.