Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden För Nya Fuska


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Underligt, för på den fronten så har inget alls ändrats när det gäller mobilanpassningen av forumet.

 

Är det samma ifall du är utloggad? Har du testat att rensa temporära internetfiler, cookies etc? Alternativt om du testar med "private mode".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Forumet är även det mobilanpassat och har varit det senaste året. Men visst även den anpassningen skall få ett nytt utseende framöver.

 

Man får klicka på loggan så kommer menyn på nästa reload. Lite halvdåligt men det fungerar.

Vilken logga menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underligt, för på den fronten så har inget alls ändrats när det gäller mobilanpassningen av forumet.

 

Är det samma ifall du är utloggad? Har du testat att rensa temporära internetfiler, cookies etc? Alternativt om du testar med "private mode".

Nej, fortfarande exakt samma problem. Skickade en länk med lite information om min webbläsare och mobil, så du slipper fråga ut mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Perfekt!

 

För övrigt så är nu en bugg fixad som gjorde det svårt att bli medlem på sidan.

Bra jobbat admin! :D Med dagens efterfrågan av medlemskap på sidan så är ju det knappast en bugg som man behöver. ;) Redigerat av Dave37
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker designen ser riktigt bra ut. Gillar det lite mer "platta" temat som är väldigt populärt numera. Dock så är det lite jobbigt med så stor font-size samt att knapparna i forumet som "Multi-citat" och "Svara" ser ut att ha lite lite padding där under. Ser inte ut som texten är i mitten av boxen på höjden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har lite mindre synpunkter angående mobilversionen.

 

- Man ser inte vilka som har gillat ett inlägg utan att byta till fulla versionen

- När jag är i trådar så tar knappen "Full version" mig bara till toppen av sidan utan att byta till fulla versionen, den fungerar dock när jag inte är i trådar.

- I trådar kan man bara hoppa fram en sida i taget, möjligheten att hoppa fram flera sidor eller till sista sidan som i fulla versionen skulle vara bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skall kika på buggen imorgon om jag hinner.

 

Annars så är ju forumversionen väldigt nedskalad och det är precis så den skall vara. Utrymmet i mobilen är ju mindre och tanken är väl egentligen att man håller koll på forumet i mobilen men kanske sedan skriver i datorn. Det är ju svårt att trycka in allt för mycket funktioner i mobilen. Men jag skall se om jag kan fixa att man kan använda tapatalk eller liknande med för forumet. Då hade man kunnat besöka forumet med en riktig app istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...