Gäst Gäst Skrivet 5 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2015 Det går inte att fuska online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2015 Det går inte att fuska onlineÄr det ett problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kistan Skrivet 25 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2015 Vad är kistan med pengar i svara tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst fadinaiel Skrivet 7 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2015 Jag vill ha fusk på ps3 online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-5 Skrivet 30 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2015 Hjälp mig jag vet inte hur man skriver in koderna på GTA 5!! snälla hjälp jag behöver veta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2015 På PC så skriver du in de i konsollen. Du får upp den genom att trycka på § och därefter skriver du en kod och trycker på Enter. På konsolerna trycker du bara in koden enligt instruktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 31 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2015 Jag vill ha fusk på ps3 onlinebara idioter och lata personer fuskar på online games. jag hoppas dom som fuskar på ett online spel blir bannade för evigt i det spelet. för jag hatar fuskare i online. om man fuskar ska man bara göra det i single player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst girlie Skrivet 16 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2015 Man ska göra ett uppdrag för ett jobb alla 3 ska göra ihop . Ska ta tre bilar , fixa till dom o sen ställa dom i ett garage , Men sista bilen när man ska fixa till den , så blir den aldrig godkänd trots vad jag gör Vad är det man ska göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 15155575757675 Skrivet 1 Januari 2016 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2016 Kan någon hjälpa mig med att fuska fram en pansarvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ellman Skrivet 27 Februari 2016 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2016 funkar detta fusk online?vore tacksam för ett snabbt svar :)Fusk online leder till att du blir bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Anders_* Skrivet 20 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2017 Vad betyder vänster, höger vid fuskkod? Har testat det mesta utan framgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 26 Juli 2017 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2017 riktigt många fuskare på PC online men verkar ok på konsol typ :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.