Fjeddo Skrivet 17 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2015 (redigerat) Hej! Kanske är fler än jag som lirar Ultimate Team i FIFA 15? Tänkte att vi kunde ha en tråd där man kan tipsa/få tips om spelare att köpa eller lag att bygga. Jag kan väl börja, lirar på Xbox One och har ett BPL-lag. Har ungefär 100k att använda, men vet inte vem jag ska köpa. Tips är välkomna, kan tänka mig att spara upp till 200k och köpa tex aguero, men vet inte om jag är på sugen att spela med honom... Mitt lag ser ni i bilden nedan. Redigerat 17 Januari 2015 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Januari 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2015 Yaya Toure/ Aguero Tycker även du borde prova Fabregas han inte är så dyr och en till sak köp aldrig pack köpte själv för 170 000 fick inte ett jävla skitNej, pack köper jag aldrig för coins. Ska nog prova både Yaya och Aguero, Fabregas gillar jag inte riktigt att spela med. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simon152 Skrivet 3 April 2015 Rapport Dela Skrivet 3 April 2015 köp hazard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.