wubo Skrivet 24 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2015 Hej jag har en del fuskamynt som jag skulle vilja spendera på något mer spännande än det som finns i fuska-affären. Så därför köper jag gärna TF2 föremål (vapen, lådor etc.). Är ni inte intresserade av att sälja för fuskamynt kan jag även erbjuda: hjul, fuskaanka, varningskort och "ändra din titel" kort. (de två senare kostar dock en del.) Hur allt går tillväga: 1, ni skriver i detta ämne, eller skickar ett PM, vad ni heter på Steam2, Jag addar er på steam och vi skapar en trade3, ni slänger fram det ni vill sälja och vi diskuterar priset4, kommer vi överrens, godkänner vi traden och jag skickar fuskamynten/fuskaföremålen Vill ni gå tillväga på annat sätt så säg gärna till. Men själv tycker jag att detta verkar säkert, eftersom om jag skulle scamma er (vilket jag självklart inte kommer göra) så kan ni anmäla mig på Steam och till Admin här på fuska. tjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.