admin Skrivet 9 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2015 Såg denna nyhet på swec:http://www.sweclockers.com/nyhet/20154-electronic-arts-lagger-ned-maxis "Spelstudion Maxis som grundades 1987 och ligger bakom Sim City och The Sims läggs ned, men enligt Electronic Arts innebär det inte slutet för spelserierna." Måste säga att detta känns otroligt tråkigt. Ett av de första spelen som jag spelade mycket och som jag verkligen minns är Sim City 2000. Var helt underbart spel på den tiden. Otroligt synd att de lägger ner även om de säger att spelserierna fortsätter. Men det är väl inte helt oförståerligt heller kanske, tyvärr så tappade Maxis mycket när EA blev inblandade enligt mig. Vilket var ert första Maxis-spel som ni spelade? Tror ni spelserierna än en gång kan komma upp i sin forna kvalite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 18 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2015 (redigerat) Såg denna nyhet på swec:http://www.sweclockers.com/nyhet/20154-electronic-arts-lagger-ned-maxis "Spelstudion Maxis som grundades 1987 och ligger bakom Sim City och The Sims läggs ned, men enligt Electronic Arts innebär det inte slutet för spelserierna." Måste säga att detta känns otroligt tråkigt. Ett av de första spelen som jag spelade mycket och som jag verkligen minns är Sim City 2000. Var helt underbart spel på den tiden. Otroligt synd att de lägger ner även om de säger att spelserierna fortsätter. Men det är väl inte helt oförståerligt heller kanske, tyvärr så tappade Maxis mycket när EA blev inblandade enligt mig. Vilket var ert första Maxis-spel som ni spelade? Tror ni spelserierna än en gång kan komma upp i sin forna kvalite? Det första Maxi spelet jag spelade var The Sims Grymt bra tidsfördriv när man var liten http://www.youtube.com/watch?v=QU2rUU0z72Y Redigerat 18 Mars 2015 av Jesper93 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 24 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2015 (redigerat) The sims var det första maxi spelet jag hadde. Redigerat 3 April 2015 av NILAR005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 26 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2015 Lirade rätt mycket sims när jag var yngre. Riktigt kul att försöka komma på nya sätt för att tortera mina stackars sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Mars 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2015 Lirade rätt mycket sims när jag var yngre. Riktigt kul att försöka komma på nya sätt för att tortera mina stackars sims Haha! Jag gillade att modda The Sims, tror det var 1:an där man kunde lägga till egna saker i. Känns som möjligheterna var desto större i första versionerna. Sedan kom de ju på att de istället skulle göra massa egna expansioner och då spårade det ut lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 RIP :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 25 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2015 (redigerat) Sen kom ju även Sims Medival Roligt men svårt Fast detta spelade man ju när man blev mycket äldre :P Redigerat 25 Maj 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.