admin Skrivet 27 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2015 I år har det kommit 3 nya Beck-filmer och en till är planerad att släppas enligt Wikipedia. Sedan skall det dyka upp ytterligare 4 filmer nästa år. Vad tycker ni om de nya filmerna (säsong 5 som Wikipedia kallar de) ? Personligen så tycker jag de har hittat tillbaka till säsong 2-3 som varit de bästa enligt mig. Sköna rullar som man kunde se flera gånger med några år emellan. Säsong 4 gillade jag inte alls dock, kändes inte riktigt som Beck. Men de nya tycker jag faktiskt håller ungefär samma klass som säsong 2-3. Imorgon släpps även "Beck - Sjukhusmorden". Skall ni se den? Den kommer att finnas på Cmore där man just nu får 1 månad gratis, http://www.cmore.se/bestall/film-paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 27 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2015 har bara sett de äldre beck filmerna. Synd att inte gunvald ska vara med i den nya :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Mars 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2015 Håller med Gudas... Han kommer definitivt att vara saknad, frågan är om de tar in en helt ny karaktär eller om de helt enkelt kör på utan Gunvald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 7 Februari 2017 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2017 Gunhild är riktigt saknad, dock så funkar det med Steinar med. Gunvald* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drafiolen Skrivet 30 April 2018 Rapport Dela Skrivet 30 April 2018 Ah De nyaste funkar sådär. Stänkarn är med Beck är med, Nått mer är det inte. En 5; kanskeJa sett alla från 2018, ungefär JAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amanda89 Skrivet 2 Maj 2018 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2018 Tycker inte heller att filmerna håller lika hög klass som tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.