Brumelisa Skrivet 20 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2015 Jag hade valt Mac alla dagar. Inte för att jag vet om det är bättre för att programmera Pyton på, men hela användarupplevelsen är en helt annan än på PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 20 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2015 Jag hade valt Mac alla dagar. Inte för att jag vet om det är bättre för att programmera Pyton på, men hela användarupplevelsen är en helt annan än på PC... men en windows pc har mera support för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 20 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2015 lord frank has spoken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
molekyler Skrivet 24 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2015 Mac,synkar bra med ipad mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nordkall Skrivet 22 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2016 PC alla dagar i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Beeone258 Skrivet 30 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2016 Linux för de e inte så krävande o du får bättre prestanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pruttans Skrivet 9 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2016 PC ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.